Videočlánek:
Digitální asistent? Pravděpodobně očekáváte, že dnešní povídání bude opět technického typu.
Jednak to vyplývá z názvu a jednak už víte, že chatbot je spíše technický pomocník než náladový kamarád. 🙂
Dnes bych se ale rád zamyslel nad tím, co všechno nám technologie nabízí a jak ji využít na maximum.
Jak spojit síly s technologickými vychytávkami, bez kterých se dnes už neobejdeme?
A hlavně jak ušetřit maximum času za minimum úsilí? Dnešní povídání bude tedy z trochu jiného soudku.
Digitální asistenti a čas
Proč využívat služby digitálního asistenta? Otázka, kterou jsem dostal včera na ranním meetingu. Vždycky jsem se domníval, že hlavním gró dobře nastaveného digitálního asistenta je generování obchodních leadů. Když jsem se ale zamyslel, došlo mi, že hlavním důvodem, proč se stal digitální asistent mou pravou rukou, je ČAS. Nemluvím o půlhodince, kterou někde naženeme. Mluvím o x hodinách, dnech a týdnech. Uvědomil jsem si, že největší přidanou hodnotou asistenta je to, že mi dokáže ušetřit spoustu času, a to právě tím, že za mě pracuje v době, kdy se chci věnovat jiným věcem. Mohu tak odložit telefon, konečně se zbavit závislosti na technologiích a plně se věnovat rodině a koníčkům bez toho, aniž bych musel být ve stresu, že práce „stojí“. Vím totiž, že vše potřebné za mě spolehlivě vyřeší můj chatbot. Získávání nových kontaktů je důležité pro byznys, ano. Hospodaření s časem je ale důležité pro mě. Kdyby se mě tedy dnes někdo zeptal, proč využívat digitálního asistenta, moje odpověď by zněla jasně – Digitální asistent Vám šetří čas. Digitální asistent Vám dává svobodu.
Digitální asistenti a závislost na technologiích
Každý, kdo pracuje s lidmi, je nucen využívat nástroje, které jsou potřeba ke vzájemné komunikaci a fungování v byznysu jako takovém. Mailing, databáze klientů, strategie, plánování atp. Víkendové odpovídání na maily nebo komunikace se zákazníky ve volném čase, to vše je běžnou rutinou. Co kdybychom totiž promarnili šanci na byznys, že ano. Ve chvíli, kdy se k pracovním povinnostem přidá i osobní život, dřív nebo později nás to dožene a začne omezovat.
Můj digitální asistent – Albert, je věrným pomocníkem, který nikdy nespí, neotravuje a nemarodí. Digitální duše, která umí být formální i vtipná. Dokáže zastat práci několika lidí, a přesto fungovat zodpovědně jako samostatná jednotka. Naváže kontakt s potenciálním klientem a vygeneruje lead v době, kdy trávím čas s rodinou na horách nebo s přáteli u táboráku. Mohu tak konečně fungovat svobodně bez toho, abych byl nucen pořád sahat po telefonu a kontrolovat pracovní procesy. Chatbot je digitální asistent tělem i duší. Dokáže být jednoduše tím, kým ho chcete mít a v čase, kdy ho potřebujete. Seznamte se, tohle je digitální asistent, tohle je budoucnost.